Om verspreiding van het corona-virus via zorgprofessionals tot een minimum te beperken hebben wij besloten al onze afspraken in de praktijk om te zetten naar telefonische afspraken.

Dit is in lijn met het beleid van de huisartsen. Iedereen die geen spoed-klachten heeft wordt verzocht niet naar het gezondheidscentrum te komen om de kans op overdracht van het corona-virus zo veel mogelijk te beperken. Wij volgen hiermee de adviezen en richtlijnen van het RIVM op en kijken per dag wat dit voor u en ons betekent.

 

Voor de meeste van onze afspraken geldt gelukkig dat deze telefonisch of via beeldbellen uit te voeren zijn. Door de afspraken telefonisch door te laten gaan, hopen we onze praktijk draaiende te houden en te voorkomen dat er over enkele weken wachtlijsten ontstaan op het spreekuur.

 
Wat betekent dit voor u?

Uw afspraak wordt automatisch omgezet naar een telefonische afspraak en u hoeft niet naar de spreekuurlocatie te komen. U wordt gebeld op de afgesproken tijd.

Mocht dit om welke reden dan ook niet uitkomen dan is het natuurlijk mogelijk om deze telefonische afspraak te verzetten.
Laat dit zo snel mogelijk weten (uiterlijk 24 uur van tevoren conform onze voorwaarden), bij voorkeur per mail.
Telefonisch annuleren kan door een voicemail-bericht in te spreken waarbij u duidelijk uw naam en telefoonnummer inspreekt. Wij bellen u zo spoedig mogelijk terug om een nieuwe afspraak met u te plannen.

 

Het is ook mogelijk het telefonische consult via skype plaats te laten vinden, mits wij op tijd over uw juiste skype-naam beschikken. Deze skype-naam ontvangen we dan graag voorafgaand aan het consult per mail.

 

Wij realiseren ons dat deze noodzakelijke maatregel vervelend is. We proberen de overlast zo veel mogelijk te beperken en rekenen op uw begrip en medewerking. Wanneer het weer mogelijk is zien we u graag terug in onze praktijk!